Co obxectivo de promocionar este molusco, o Consello da Xunta aprobou a firma dun convenio de colaboración entre a Conselleria do Mar e o Consello Regulador da Denominación de Orixe Protexida Mexillón de Galicia.

Cada parte achegará 160.000 euros a este convenio, que inclúe diversas actividades para promocionar a calidade deste produto e os seus beneficios entre os cidadáns durante o próximo ano.

Aínda que o ano pasado marcou o mellor prezo medio da serie histórica para este recurso, alcanzando os 0,55 euros o quilo, aínda hai marxe de mellora.

Santiago de Compostela,29/12/2022 

O Consello da Xunta aprobou hoxe o convenio de colaboración subscrito entre a Conselleria do Mar e o Consello Regulador da Denominación de Orixe Protexida (DOP) Mexillón de Galicia co obxectivo de promover e desenvolver a comercialización dos produtos con este selo, dar a coñecer estes alimentos á opinión pública e incrementar a demanda e os prezos do marisco.

Realízase unha contribución de 160.000 euros por parte da Conselleria do Mar ao Consello Regulador, que achega outros 160.000 euros, o que eleva o orzamento total deste convenio a 320.000 euros.

A cooperación, cofinanciada polo Fondo Europeo Marítimo e de Pesca (FEMP), estenderase desde a súa firma en 2023 ata o 30 de novembro do mesmo ano e desenvolverá actividades de mellora e promoción da calidade, comercialización, impulso e consumo do marisco galego en acuicultura e sectores afíns. 

As actividades previstas inclúen actividades de comercialización de diferentes produtos alimenticios (frescos, en conserva, cocidos, conxelados, pasteurizados, etc.) e a promoción de produtos do mar en diversos actos. As principais iniciativas son o seguimento dos moluscos vendidos coa etiqueta DOP para poder tomar decisións óptimas de produción e comercialización, e a automatización do proceso de preparación dos mariscos utilizando fontes de enerxía renovables en lugar de combustibles fósiles.

O acordo tamén inclúe traballo cos medios de comunicación, actos especiais para promocionar os produtos entre outros públicos e o uso do logotipo da empresa en produtos de exterior para dar a coñecer ao público os produtos certificados.

A campaña ten como obxectivo promocionar o valor engadido do mexillón galego certificado como produto de alta calidade e conseguir prezos de mercado máis elevados. A asociación, de tres anos de duración, está a contribuír a revitalizar o sector, especialmente nun momento en que a produción e a eficiencia dos produtores están a diminuír debido a factores como a subida dos prezos da enerxía e os efectos da guerra en Ucraína.

O ano pasado, o prezo medio do mexillón galego foi o máis alto dos últimos anos, con 0,55 euros por quilo, e o prezo seguirá subindo. Para iso, o acordo inclúe diversos incentivos para aumentar a cota e o valor das compras que mellorarán a rendibilidade das empresas do sector e incrementarán a actividade e o emprego na rexión costeira galega, onde a *Bateeira ten unha importante presenza.

Artículo anteriorA Xunta anuncia unha dotación de 220.000 € para promover as razas autóctonas galegas
Artículo seguinte O Goberno aproba o Real Decreto de ordenación das explotacións de vacún
Labregando é froito dos valores fundamentais que nos ensina o campo: traballo constante, atención e coidado do entorno, cariño e dedicación ao noso territorio e a os noso animais.